آیا رزرو هتل با ارائه صیغه نامه امکان پذیرا ست؟

رزرو هتل با صیغه نامه

دفتر ازدواج در نظر دارد نکته مهمی را که گاهی اوقات از چشم مسافران هنگام رزرو هتل پنهان می ماند و باعث می شود هنگام پذیرش، بدو ورود به هتل با مشکل روبرو شوند را توضیح دهد.قوانین پذیرش هتل ها بر اساس محرمیت با توجه به اینکه صیغه در ایران یک امر قانونی است و چهارچوب آن در قانون تعریف شده، اما نحوه پذیرش اینگونه افراد در هتل های ایران قانون و مقرارت خاص خودش را دارد و مسافران برای اینکه هنگام پذیرش در هتل دچار مشکل نشوند بهتر است نسبت به قوانین آن هتل در هنگام پذیرش آگاهی لازم را کسب کنند.

نمونه صیغه نامه

در ایران انواع مختلف صیغه نامه به افراد ارائه می شود و دیده شده در برخی موارد عاقد فقط با ارائه یک برگ کاغذ به زوجین به عنوان صیغه نامه بسنده می کند در این صورت اعتبار قانونی بالایی ندارد، ممکن است با ارائه این برگ به رزرواسیون هتل، با پذیرش مسافر موافقت شود، اما هتل قبل از پذیرش حتما از مسافر می خواهد به نزدیکترین اداره اماکن رفته و یک مجوز جهت پذیرش خود از اداره مذکور دریافت کند . اگر بخواهید خیال خود را از این بابت راحت کنید باید بدانید کامل ترین و قانونی ترین نوع صیغه نامه در ایران همان عقد یا ازدواج موقت محضری با مهر برجسته است در این صورت است که هنگام پذیرش با مشکل روبرو نخواهید شد.

راه حل برای اطلاع پیدا کردن از این قوانین، قبل از اینکه اقدام به رزرو هتل نمایید، در صفحه هتل انتخابی خود، دقت لازم را داشته باشید معمولا قوانین خاص هر هتل در صفحه همان هتل ذکر شده و شما به راحتی می توانید قوانین مربوط به صیغه نامه را بخوانید به عنوان مثال اگر به صفحه هتل لاله تهران و هتل اوین تهران مراجعه کنید قوانین این هتل بدین صورت آمده است

پذیرش مسافران با صیغه نامه به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.
این هتل از پذیرش زوج هایی که عقدنامه موقت دارند معذور می باشد. در صورت عدم توجه به این قانون هتل، رزرو کنسل و مبلغ پرداختی سوخت خواهد گردید.

حال اگر هتلی انتخاب کردید و قوانین مربوطه ذکر نشده بود، کارشناسان فروش رزرواسیون مهر در تمامی ساعت روز آماده ارائه هر گونه پاسخگویی و پشتیبانی به مسافرین محترم هستند با شماره گیری شماره های موجود روی سایت از قوانین پذیرش مسافر با ارائه صیغه نامه اطلاعات لازم را دریافت کنید و با خیال راحت اقدام به رزرو هتل خود نمایید.

 

صیغه نامه صادر شده توسط ما کاملا شرعی و قانونی بوده و برای پذیرش در هتل ها هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

ارایه صیغه نامه شرعی و قانونی توسط دفتر ازدواج

ارایه صیغه نامه بصورت دفترچه با مهر برجستهشرعی و قانونی

 

صیغه نامه برای هتل
صیغه نامه برای هتل
مشاوره خانواده
2 نفر سوال پرسیدن
  1. علی می‌گوید

    سلام ، ببخشید آیا مشخصات اقامت کنندگان با صیغه نامه به سازمانهایی نظیر ارشاد ، اطلاعات و… فرستاده میشود؟ یا مشکلاتی در پی دارد؟

    1. دفتر ازدواج می‌گوید

      سلام
      با هتل پذیرش کننده در این خصوص صحبت کنید

سوالات خودتون رو ارسال نمایید

ایمیل شما برای دیگران نمایش داده نمی شود.
درج شماره تماس اختیاری می باشد.

باز کردن چت
نیاز به راهنمایی دارید؟
سلام
برای پاسخگویی پیام ارسال نمایید.
https://marriage-office.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b5%db%8c%d8%ba%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b0