رزرو هتل صیغه نامه

رزرو هتل با صیغه نامه

برای مسافرانی که به صورت زوج قصد اقامت در هتل را دارند، موضوع محرمیت، یکی از مواردی است که کارمندان بخش پذیرش هتل ها قبل از تحویل اتاق به میهمان، حتما مورد برسی قرار می دهند.

برای رزرو هتل و دریافت اتاق مسافران باید مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند. مسافران می توانند از صیغه نامه ای که توسط ما تنظیم شده باشد نیز استفاده کنند.

بنابراین مسافران باید مدارک مورد نیاز برای اثبات محرمیت را به همراه داشته باشند.

در جمهوری اسلامی ایران براساس قوانین مدنی محرمیت بین زوج ها از طریق ثبت در دفاتر عقد و ازدواج رسمیت پیدا می کند. در عرف جامعه محرمیت زوج ها از طریق عقد دایم و عقد موقت بیشتر شناخته شده است.

 

رزرو هتل صیغه نامه
رزرو هتل صیغه نامه

 

پذیرش در هتل با عقد دایم

هتل های ایران پذیرش زوج هایی که دارای عقد دایم هستند را در صورت کامل بودن مدارک به راحتی انجام می دهند. میهمان برای اثبات عقد دایم باید شناسنامه آقا و خانم را که در آنها نام کامل زوجین قید شده باشد، ارائه نمایند. همچنین می توانند با ارائه قباله ازدواج به همراه کارت ملی آقا و خانم، وجود عقد دایم را اثبات نمایند.

 

پذیرش در هتل با صیغه نامه

هتل های ایران در خصوص ارائه صیغه نامه برای اثبات محرمیت زوج ها بدون توجه به قوانین ملی، براساس قوانین داخلی خود اقدام می کنند. یعنی برخی هتل ها میهمانان با صیغه نامه را پذیرش می کنند و برخی نیز میهمانان با صیغه نامه را پذیرش نمی کنند.
برای پذیرش در هتل هایی که صیغه نامه را قبول می کنند میهمانان باید صیغه نامه به همراه مهر برجسته و امضا که از تاریخ اعتبار آن نگذشته باشد و اسامی زوجین در آن ذکر شده باشد به همراه شناسنامه خانم و کارت ملی و یا شناسنامه آقا به مسئول پذیرش هتل ارائه نمایند.

میهمانانی که صیغه نامه به همراه دارند باید از رزرو هتل های که میهمان با صیغه نامه را پذیرش نمی کند، پرهیز کنند. چون این هتل ها به هیچ عنوان این میهمانان را پذیرش نخواهند کرد و اگر از قبل هزینه ای برای رزرو پرداخت کرده باشید نیز وجهی به شما عودت نخواهند داد.

 

کدام هتل ها صیغه نامه را قبول نمیکنند ؟

تمامی هتل ها صیغه نامه  صادر شده توسط ما را برای پذیرش قبول می کنند. اما برخی از هتل ها مثل هتل استقلال و پارسیان اوین تهران صیغه نامه محرمیت را قبول نمی کنند که این مربوط به قوانین داخلی خود هتل می باشد.

با این حال بسیاری از هتل ها برای پذیرش میهمان با صیغه نامه مشکلی ندارند و تنها تعداد محدودی از هتل های معروف که دارای مهمان های خاص هستند با توجه به قوانین داخلی خودشان این محدودیت را برای پذیرش مهمان ایجاد کرده اند.

 

اگر پذیرش هتل مدارک میهمان را قبول نکند

ممکن است در هنگام مراجعه به هتل و ارائه مدارک به واحد پذیرش به هر دلیلی مدارک شما را نپذیرند. در این صورت میهمان باید آدرس نزدیک ترین اداره اماکن را از هتل بپرسد و با مراجعه به اداره اماکن و ارائه توضیحات به مسئول مربوطه در صورت قبول توضیحات شما، کارمند اداره اماکن برگه ای را صادر خواهد کرد که با ارائه آن به هتل می توانید اتاق خود را تحویل بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز جهت صدور صیغه نامه

شماره تماس دفتر رسمی ازدواج
شماره تماس دفتر رسمی ازدواج
www.marriage-office.ir
سوالات خودتون رو ارسال نمایید

ایمیل شما برای دیگران نمایش داده نمی شود.
درج شماره تماس اختیاری می باشد.

باز کردن چت
نیاز به راهنمایی دارید؟
سلام
برای پاسخگویی پیام ارسال نمایید.
https://marriage-office.ir/%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d8%b5%db%8c%d8%ba%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87