قوانین صیغه نامه برای اقامت در هتل

قوانین صیغه نامه برای اقامت در هتل

از آنجایی که برای پذیرش در هتل ها نیاز به صیغه نامه شرعی و قانونی می باشد. ما این خدمات را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می دهیم.

هنگام رزرو هتل این سوال برای بسیاری از مهمانان پیش می آید که در صورت ازدواج موقت یا به اصطلاح صیغه ، با اینکه این نوع ازدواج امری کاملا قانونی و شرعیست، هتل زوجین را پذیرش می کند یا خیر. به طور واضح تر میخواهیم بدانیم کسی که ازدواج موقت کرده باشد می تواند مانند یک فردی که ازدواج دائم کرده است بدون مشکل در هتل اقامت کند یا خیر. در برخورد با این موضوع در هتل های ایران دو رویکرد وجود دارد:

هتل هایی که از پذیرش صیغه نامه معذور هستند. این هتل ها جهت جلوگیری از اتلاف زمان و پیش آمد برخی مشکلات، پذیرش صیغه نامه را در قوانین خود لحاظ نکرده اند که هتل انقلاب تهران، هتل مارلیک تهران و هتل مرکزی تهران از هتل هایی هستند که پذیرش صیغه نامه در آن ها امکان پذیر نمی باشد.
صیغه نامه با مهر برجسته، قانونی ترین نوع صیغه نامه بوده و اکثر هتل ها آن را می پذیرند. از آنجایی که برخی از افراد هنگام ورود، تنها یک برگه کاغذ را به عنوان صیغه نامه به هتل ارائه می کنند، بسیاری از هتل ها این نوع صیغه نامه را به هیچ عنوان قبول نمی کنند. علاوه بر صیغه نامه ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی نیز هنگام پذیرش زوجین الزامی است. بعضی دیگر از هتل ها ، علاوه بر مدارک معتبر ذکر شده، نیازمند نامه از اماکن نیز می باشند. در این مورد هتل پیش از پذیرش زوجین، تقاضای مراجعت به نزدیک ترین اداره اماکن و تهیه نامه را از ایشان خواهد کرد. به عنوان مثال پذیرش صیغه نامه در هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل استقلال تهران بلامانع است.

با توجه به مطالبی که در بالا مطرح شد، واضح است که هر هتل برای پذیرش صیغه نامه شرعی و قانونی را ملاک پذیرش قرار می دهند. بهتر آن است که پیش از رزرو ، با مراجعه به دفاتر ازدواج صیغه نامه تهیه نمایید و سپس اقدام به رزرو هتل نمایید چرا که در صورت عدم آگاهی از قوانین هتل مورد نظر خود و خودداری هتل از پذیرش ، دچار مشکلات خواهید شد.

 

با توجه به اینکه صیغه نامه صادر شده توسط ما کاملا شرعی و قانونی بوده و برای صدور آن می توانید با ما تماس بگیرید و  از خدمات حضوری و غیرحضوری محرمیت ما بهره مند شوید.

 

مدارک مورد نیاز برای صدور صیغه نامه یا عقدنامه موقت

ارایه صیغه نامه شرعی و قانونی توسط دفتر ازدواج

با ما تماس بگیرید

ارایه صیغه نامه بصورت دفترچه
با مهر برجسته

نمونه صیغه نامه

 

مشاوره خانواده
سوالات خودتون رو ارسال نمایید

ایمیل شما برای دیگران نمایش داده نمی شود.
درج شماره تماس اختیاری می باشد.

باز کردن چت
نیاز به راهنمایی دارید؟
سلام
برای پاسخگویی پیام ارسال نمایید.
https://marriage-office.ir/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B5%DB%8C%D8%BA%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%AA%D9%84